Умови повернення товару

Споживач (фізична особа)


Повернення товару належної якості протягом 14 днів
Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів, не рахуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умови:

  • товар не був у експлуатації;
  • збережені всі пломби і ярлики;
  • цілісність комплекту і упаковки не порушена;
  • збережений гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату;
  • він не потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежений рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172)
Вам необхідно надати товар, гарантійний талон, оригінал касового чека, сліп-чек (при оплаті банківською платіжною карткою) або видаткову накладну, паспорт або документ, що засвідчує особу. Вам необхідно заповнити Заяву на повернення. Співробітник Центру обслуговування покупців огляне товар на предмет експлуатації. Якщо товар відноситься до технічно складного, продавець залишає за собою право вимагати проведення діагностики товару в умовах уповноваженого виробником сервісного центру. При оплаті платіжною банківською карткою повернення грошей буде проведений на карту, з якої було здійснено оплату. Наявність банківської платіжної картки при поверненні обов'язкове; за умови оплати товару через кур'єрську службу (платіж з післяоплатою) - повернення грошей буде проведений через відділення кур'єрської (поштової) служби. За умови оплати товару банківською платіжною карткою - повернення грошей буде проведене протягом 7 банківських днів на карту, з якої була здійснена оплата. Термін повернення коштів за товар може збільшитися, але не може перевищувати 30 днів з дня отримання товару і заяви на повернення

Повернення товару протягом встановленого терміну гарантії.

Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
У період встановленого виробником терміну гарантії Ви можете повернути нам товар при таких умовах:
  • наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де вказано, що дефект є істотним (товар неналежної якості);
  • збережений гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату;
  • цілісність комплекту не порушена.
Необхідно надати:
  • товар неналежної якості,
  • документ неремонтопридатності від сервісного центру,
  • гарантійний талон,
  • сліп-чек (при оплаті банківською платіжною карткою) або видаткову накладну,
  • паспорт або інший документ, що засвідчує особу.
Вам необхідно заповнити Заяву на повернення. Рішення по документу неремонтопридатності приймається протягом 3 днів, після чого: відшкодовуються гроші за товар - якщо наданий документ дає право на відшкодування коштів; товар повертається - якщо наданий документ не дає право на повернення товару. При оплаті платіжною банківською карткою повернення грошей буде проведений на карту, з якої було здійснено оплату. Наявність банківської платіжної картки при поверненні обов'язкове; за умови оплати товару через кур'єрську службу (платіж з післяоплатою) повернення грошей буде здійснено протягом 7 банківських днів через відділення кур'єрської (поштової) служби. За умови оплати товару банківською платіжною карткою повернення грошей буде здійснено протягом 7 банківських днів на карту, з якої була проведена оплата. Термін повернення грошей за товар може збільшитися, але не може перевищувати 30 днів з дня отримання товару і заяви на повернення.


Суб'єкт господарської діяльності (юридична особа або ФОП)

Повернення товару від юридичної або фізичної особи - підприємця (далі - ФОП) - можливий в Центрі обслуговування покупців або дистанційно через компанію-перевізника. Товар, який повертається, повинен бути належної якості, без ознак експлуатації, мати збережений товарний вигляд, а також не відноситися до товарів, які не підлягають обміну та поверненню. Для повернення товару юридична особа або ФОП повинен надати:
  • накладну на повернення товару з круглою печаткою компанії, виписану поточною датою, де вказано її реєстраційний номер;
  • лист на повернення грошових коштів на фірмовому бланку з круглою печаткою компанії, яка повертає товар;
  • видаткову накладну (копію);
  • товар належної якості, який повертається.
У накладній на повернення повинні бути вказані інформація про компанію, яка повертає товар, її реквізити та кому він повертається. Номенклатура і вартість товару зобов'язані повністю збігатися з назвою та вартістю у видатковій накладній, яка була видана разом з товаром. Лист на повернення грошових коштів має бути встановленого зразка на фірмовому бланку компанії з круглою печаткою. Юридична особа чи ФОП з товаром, який повертається, і підготовленими документами на повернення повинен звернутися в Центр обслуговування покупців. Повернення товару через перевізника можливе тільки після підтвердження з боку продавця. Компанія-продавець, яка приймає товар на повернення, залишає за собою право перевірити його на цілісність і якість, а також відмовити в поверненні в разі пошкодження, наявності ознак користування товаром або невірно наданих документів на повернення.